Tilmelding og betaling Ændret 08.10.2015
Her kan du betale for deltagelsen i Fredericia Sejlklubs sejlerskole.
Det kræver at du er medlem i sejlklubben. Hvis du ikke allerede er medlem, skal du benytte knappen "Indmeldelse" herunder.

Her bliver du ledt igennem en proces, hvor du skal oprette en profil i sejlklubben, og efterfølgende tilmelde og betale det ønskede medlemskab.

Tilmelding og betaling til sejlerskolen sker ved at klikke på det ønskede kursus herunder.
Herefter bliver du bedt om at indtaste dine login-oplysninger. Klik på ”Tilmeld”. Du bliver derefter bedt om at vælge betalingskort og at indtaste dine kortoplysninger.

Det er desværre ikke muligt at lave indmeldelse i sejlklubben og betaling for sejlerskolen på en gang, så hvis du ikke i forvejen er medlem, så skal du betale to gange.

Hvis du har udfordringer med at betale kontakt da klubbens kasserer.