Betal kontingent Ændret 21.04.2021
Her kan du betale dit kontingent til Fredericia Sejlklub.

Nye medlemmer
Hvis du ikke har en medlemsprofil i Fredericia Sejlklub, skal du først tilmelde dig som medlem.

Nuværende medlemmer
Hvis du har en medlemsprofil i Fredericia Sejlklub, skal du nedenfor klikke på den medlemskategori du tilhører. Hvis du er et ægtepar eller samlevende, skal den ene ægtefælle/samlever´s navn påføres din medlemsprofil.  Ægtefælle/samlever kan deltage i alle klubbens aktiviteter, dog uden stemmeret ved generalforsamlingen.

Du skal i forbindelse med betalingen af dit kontingent logge på som medlem. Hvis du har glemt din adgangskode, eller ikke har en, kan du bestille en ny.

Når du har modtaget en mail med din midlertidige adgangskode, kan du fortsætte med at vælge medlemskategori herunder.