Fredericia Sejlklub på Facebook

Leje af lokaler

Medlemmer af Fredericia Sejlklub kan leje klubhuset ,Sanddal Bakke 20 , 7000 Fredericia til private arrangementer, hvis klubhuset ikke benyttes til klubaktiviteter.

Der er borde, stole, og service til 72 personer. (  48 i panoramalokalet + 24 i centerlokalet.) Der er en hurtig opvaskemaskine, køleskab og kaffemaskiner.  Adgang til fryser.
(Der kan være jollesejlere i omklædningsrummene, som har separat indgang.)

Hvis du ønsker at leje Klubhuset
  1. I bookningskalenderne kan du se, hvornår lokalerne er ledige.
    Klik her for at se kalender.

2. Send en mail til kasserer@fredericia-sejlklub.dk med angivelse af medlemsnummer, navn, lokale og dato du ønsker at leje lokalet.

3. Betal lokaleleje.
    Senest 30 dage for lejetidspunktet skal du betale depositum.
    Klik her for at betale leje/depositum.

4. Du har en endelig reservation af det ledede lokale når du har indbetalt lokalelejen på klubbens hjemmeside.

Du skal være medlem af Fredericia Sejlklub for at kunne leje klubbens lokale.

Leje af hele Klubhuset ( fra 10.00 til 10.00) :                                            3.100 kr.
Leje af hele klubhuset en weekend ( fredag kl 16.00- søndag kl 16.00) :     4.500 kr
Depositum for skader (betales 30 dage før arrangementet):                       2.500 kr.

Hvis lejer annullerer lejeaftalen tilbagebetales lejen ikke. Lejer får det fulde depositum tilbage, hvis lokalet, inventar og området omkring lokalet afleveres jf. reglerne for leje af klubhuset

Regler for at leje Fredericias Sejlklubs Klubhus
  • Lejer kan disponerer over det lejede lokale fra kl. 10.00 til kl. 10.00 den efterfølgende dag.
  • Koden til lås udleveres ved indgangen til det lejede lokale den dag lejer har lejet lokalet.
  • Lejer er ansvarlig for det lejede fra overdragelsen og indtil godkendelse af afleveringen af det lejede er sket i forbindelse med aflevering af nøglekort.
  • Lejer er erstatningspligtig for enhver skade, som denne og dennes gæster har forvoldt på det lejede lokale, samt på lystbådehavnen og bygningen i øvrigt.
  • Ved aflevering af det lejede skal nøglekort mv. returneres. Lokaler og toilet(ter) være rengjort, service og bestik skal være rengjort og stillet på plads. Borde og stole opstilles efter indretningsplanen, som er ophængt i klublokalet. Området omkring klubhuser skal være rengjort for enhver form for affald.
  • Enhver form for affald skal fjernes – også affald til aflevering på genbrugsstationer.
  • Hvis der spilles musik, skal døre holdes lukkede, og der må ikke spilles så højt, at havnens øvrige brugere og naboer generes.
  • Der må ikke ryges i lokalerne.
  • Lejer er ansvarlig for overholdelse af havnens og klubbens regler for benyttelse af klubhus.
Kontaktpersoner