Madordning Ændret 18.08.2018
Da træningen foregår henover den normale spisetid har vi organiseret en madordning i klubben. Det betyder at vi på tirsdage har frugt, grovboller eller lignende og på torsdage har egentligt måltid efter træning.
  • Sejlerne spiser i træningsgrupperne - skippermøde afholdes gerne i sammenhæng med spisningen.
  • Madplanen udarbejdes i starten af sæson'en (forår/efterår) ogvil gå på skift mellem forældrene.
  • Frugt/grovbrød medbringes af havnevagterne på tirsdage
  • Der vil typisk være mad til småsøskende og forældre også.
  • Den der har madvagten beslutter selv hvad der skal laves af mad, og sørger selv for alt omkring maden, incl. oprydning i køkkenet.
  • Der er ingen afregning – alle har en madaften, og så kommer det til at gå op økonomisk.