Betal jolleleje og trænersupport Ændret 04.11.2019
Som ungdomsmedlem skal du betale for udstyr og træning (ugentlig og til stævner) ved siden af kontingentet. De ekstra beløb, der skal betales, afhænger af niveau og de tilbud, du ønsker at benytte.

Klik nedenfor på de ydelser, som du ønsker at købe. Herefter bliver du bedt om at indtaste dine login-oplysninger. Klik på ”Tilmeld”. Du bliver derefter bedt om at vælge betalingskort og at indtaste dine kortoplysninger.

Trænersupport til stævner

Her kan du timelde dig trænersupport fra Fredericia Sejlklub trænere til de forskellige stævner, der afvikles i løbet af året.

Bemærk, at der kun vises de stævner, hvor der er tilbydes trænerstøtte. Efterfølgende kan du vælge hvilket stævne du ønsker trænersupport til. Klik på den ønskede linie, indtast dine login oplysninger, og vælg "Tilmeld".