Leje af skolebåde Ændret 17.10.2019

Medlemmer af Fredericia Sejlklub og som har et duelighedsbevis kan leje klubbens skolebåde i weekender, sommerferie (uger i juli måned).

Ved klubbens tirsdagssejlads kan tre hold benytte skolebådene. Er der mere end 3 hold trækkes der lod mellem de hold, som ønsker at benytte dem. Under hjemmesidens nyheder annonceres tidspunktet for ansøgningstidspunktet, som vil være umiddelbart før kapsejladssæsonen.

Hvis du ønsker at leje klubbens skolebåde:

1. I bookningskalenderne kan du se, hvornår bådene er ledige til weekendture / sommerferie.  Klik her for at se kalenderen for skolebådene

2. Udfyld lejekontrakten – klik her

3. Send en mail til kasserer@fredericia-sejlklub.dk vedhæftet lejekontrakt og kopi af duelighedsbevis.
  4.
  5. Betal leje og depositum
    Lejen betales ved reservationen af båden. Depositum skal du betale senest 30 dage før lejetidspunktet.
    Klik her for at betale leje/depositum.

6. Du har lejet båden, når du har modtaget en bekræftelse fra klubbens kasserer.

Weekend (fredag kl. 15.00 til søndag kl. 19.00) 750 kr.
Uge (kun juli måned - fra fredag kl. 15.00 til efterfølgende fredag kl. 14.00) 1.500 kr.

Depositum for skader på båd og udstyr (betales 30 dage før lejeperiodens start)
Det fulde depositum tilbagebetales, hvis båd og udstyr afleveres uden skader.
2.500 kr.

Hvis lejer annullerer lejeaftalen tilbagebetales lejen ikke. Lejer får det fulde depositum tilbage, hvis skolebåd og udstyr afleveres uden skader.

Kontaktpersoner