Fænøbroen er klar Skrevet 17.06.2016
Broen er nu færdigetableret for sæsonen, forhåbentlig til glæde for klubbens medlemmer.Dog mangler der endnu nogle pæle, som Bro Lars fra Skærbæk vil slå snarest muligt.
Der skal lyde en meget stor tak til holdet bag etableringen, som i år både har haft flere udbedringsopgaver på selve brofagene, samt reetablering af de sidst 6 meter af den faste bro på land. Resultatet er flot, og vi har igen i år et dejligt fristed.
Der er nu etableret kodelås på vindebroen, og den 4 cifrede kode er det samme tal som klubbens stiftelses år. Husk når broen forlades at aflåse hvis du er sidste båd der forlader broen.

Det er mig magtpåliggende at sige en stor tak til hele sjakket bag broetableringen, og samtidig håbe på at jeres store rutine, må blive rutineret næste gang der bliver brug for jer. De fleste af aktørerne er på billederne herunder, tak.

Billederne viser lidt forskelligt fra standerhejsningen på Fænøbroen.

Læst 450 gange, senest 28.03.2024