Træningstider Ændret 19.09.2022
Alle holder skippermøde klokken ca. 17:00 – inden mødet har sejlerne sørget for at rigge jollen, og sejlerne er omklædte, så de er klar til at tage på vandet ret hurtigt efter mødet. Der er altid "rutinerede" forældre og trænere til stede for at hjælpe nye sejlere med at få rigget jolle til.

Bemærk at nogle af holdene kan aftale afvigende mødetider, men træningsdagene er som udgangspunkt tirsdage og torsdage.

Træningen slutter typisk et sted mellem 19:30 og 20:30 men det er meget afhængigt af vejr og årstid.

Trænerne vil meget gerne have styr på hvem der kommer, og hvem der ikke kommer til træningen. Derfor er det vigtigt, at du melder afbud hvis du ikke kommer. Afbud kan gives på facebook – Hvis der meldes afbud på dagen, så send gerne en SMS/Messngerbesked til træneren