Praktisk sejlads - kapsejlads Ændret 15.11.2019

Sejlerskolen tilbyder også undervisning i kapsejlads.

Det foregår også en spækhugger, om tirsdagen.
De eleverer som vælger at sejle kapsejlads kommer til at følge de tider som ligger under kapsejlads.    Husk, I skal nok forvente at møde 45 minnutter før start tiden.
Start tiderne står under kapsejlads og under sejladsbestemmelser.
Sidste år starte vi kl 18:30. Jeres møde tid vil så blive 17:45 ved båden omklædt.
Men det aftaler i med Instruktøren.

Instruktøren kan aflyse en sejlads, hvis vejrliget er uegnet til skolesejlads eller ved forhold, der på anden måde gør sejlads uforsvarligt. I tilfælde af uegnet vejrlig vil vi søge ind indendørs. Undervisningen og træningen tilrettelægges med henblik på at eleven kan aflægge duelighedsprøvens praktiske del efter endt kursus forløb.

Der er informationsmøde i klubhuset onsdag d. xxxxxxxxxxxxx– Vel mødt! OBS. Tilmelding foregår efter ”Først til mølle” princippet og overtegning kan forekomme.

Spørgmål.
Torben Lorentsen